חברת Pace, כוח העבודה הסוכני לביטוח, נבחרה על ידי עסקי ביטוחי החיים הפרטיים (ILI) של Prudential כדי לסייע בפישוט ושיפור מתן השירות שלה.
סוכני הבינה המלאכותית של Pace מייעלים כעת את שירותי הפוליסה ותומכים במאמצי בקרת האיכות במסגרת עסקי ה-ILI של Prudential. הסט הראשון של המערכות האוטומטיות פעיל כעת, ומבצע אלפי שעות עבודה.
"העבודה שלנו עם Prudential היא דוגמה לאופן שבו ניתן להשתמש בבינה מלאכותית כיתרון אסטרטגי", אמר ג'יימי קאף, מנכ"ל Pace. "אנו נרגשים לתמוך בצוות המצוין שלהם באמצעות סוכני בינה מלאכותית שמופעלים כיום בייצור, ומספקים דיוק ומהירות ברמה הגבוהה ביותר בקנה מידה משמעותי".
הסכם רב‑שנתי זה בין Pace לבין עסקי ה-ILI של Prudential החל כפיילוט, ועד מהרה הועבר לייצור מלא לאחר שהדגים שיפורים ברורים במהירות וביעילות התפעולית.
"עשינו צעד נוסף במסע שלנו למודרניזציה של תהליך רכישת הלקוחות", אמרה שרה אטקינסון, סגנית נשיא תחום רכישת לקוחות בעסקי ה-ILI של Prudential. "עם מערכות אוטומטיות, לצוותים שלנו יש כעת יותר זמן להתמקד בקשרים עם הלקוחות, מה שתומך במטרה הרחבה יותר של Prudential לספק חוויות מובילות בתעשייה הן ללקוחות והן למבוטחים".
אודות PACE
Pace היא כוח העבודה הסוכני של תחום הביטוח. סוכני הבינה המלאכותית של Pace מנווטים באפליקציות פנימיות, מנתחים מסמכים ומבצעים שיחות טלפון, לטובת אוטומציה של משימות שבדרך כלל מבוצעות על ידי ספקי שירותי תהליכים עסקיים (BPO). Pace פועלת עם חברות ביטוח מובילות כדי לנהל פעולות ביטוח קריטיות למטרה, כגון קליטת בקשות, שירותי פוליסות, טיפול בתביעות והזנת נתונים. למידע נוסף, בקרו בכתובת withpace.com.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769
