"זהו רגע של אישור לעשור של עבודה, והוא מהווה הכרה משמעותית במה שהשגנו ב- Bending Spoons עד כה," אמר לוקה פרארי, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה. "אנו עדיין בראשית הדרך, ויש לנו תוכניות שאפתניות להשקעה מתמשכת ולצמיחה. אנו גאים לצרף לשורותינו כמה מהמשקיעים הטובים בעולם, המאמינים בגישתנו ליצירת ערך ובהזדמנויות העתידיות שלנו."
סבב הגיוס כולל 270 מיליון דולר בהון ראשוני ו-440 מיליון דולר בהון משני. בנוסף, החברה הבטיחה לאחרונה חבילת חוב של 2.8 מיליארד דולר מבנקים גלובליים מובילים. Bending Spoons מתכננת להשתמש במשאבים אלה לפיתוח נוסף של טכנולוגיות הקניין הרוחני שלה ויכולות הבינה המלאכותית, וכן לרכישות חדשות שירחיבו את פורטפוליו המוצרים הדיגיטליים שלה בתחום הצרכני והעסקי. בחודשיים האחרונים בלבד, החברה חתמה על הסכמים לרכישת AOL ו־Vimeo , בכפוף לתנאי סגירה רגילים ולאישורים רגולטוריים, לרבות אישור בעלי המניות במקרה של Vimeo.
אודות Bending Spoons
![]()
Bending Spoons רוכשת ומעצבת מחדש עסקים דיגיטליים. בבעלותה מותגים כגון Brightcove, Evernote, komoot, Meetup, Remini, StreamYard, WeTransfer ואחרים. מוצרי החברה משרתים יותר ממיליארד משתמשים, עם מעל 300 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש ו־10 מיליון לקוחות משלמים, ובהם מרבית חברות Fortune 500.
Bending Spoons פועלת בגישת “החזקה לנצח” – היא מעולם לא מכרה חברה שרכשה. לאחר כל רכישה, החברה משקיעה מאמץ נרחב בשדרוג הטכנולוגיה, עיצוב מחדש של ממשק המשתמש, האצת פיתוח פיצ'רים חדשים, אופטימיזציית שיווק ומסחור, ובנייה מחדש של מבנה הארגון לשיפור הביצועים ארוכי הטווח.
בלב פעילותה של החברה עומדים מצוינות ארגונית וצפיפות כישרונות גבוהה. בשנת 2025 לבדה קיבלה החברה יותר מ־600,000 מועמדויות לעבודה, עם שיעור קבלה של 0.04% בלבד, וזכתה במספר רב של מקומות ראשונים בפרסי Great Place to Work.