המומחית לשיווק ולצרכנות גלית רוב זקלר מאמינה שרק קנייה מודעת תחזיר אותנו לשליטה על הבחירות שלנו, על כיסנו וחשוב לא פחות – על איכות הסביבה. גלית, שהתארחה הבוקר באולפן סיפרה על ספרה החדש והחשוב איך להיות צרכנים חכמים יותר? בו היא מנגישה בשפה קולחת, שופעת הומור ומגובה במחקרים מרתקים ובדוגמאות מהחיים את מאחורי הקלעים של עולם השיווק כדי שתהפכו אתם לאדונים האמיתיים של כלכלת הצרכנות שלכם. הרעיון המרכזי הוא לא לקבל שום דבר כמובן מאליו.

בספר נסקרים בהרחבה ולעומק מגוון נושאים: החל בשאלה כיצד משפיע צבע הלוגו על יחסנו למותג וכלה במשמעות המיקום של המוצר בחנות. תקראו על ההבדלים בין מותג ומוצר ולמה אנחנו כל כך אוהבים מותגים, תלמדו על סטורילינג ואיך יוצרים דמות מותג ובשביל מה זה טוב. תקראו מהו בידול והאם שווה להיות שונה, על ארץ המוצא והאם המקור עושה את ההבדל, לכאורה.
תקראו על המותג הפרטי ועל מרצ'נדייזינג, תלמדו על קופי (המילים שמוכרות הכול) ועל עיצוב (לראות את המסרים). תלמדו על מצב רוח וקניות, על תרפיה בקניות ואפילו תלמדו על צרכנות מגדרית ומגזרית לכל מין וגיל. בסוף כל פרק מוצעים לקוראים כלים אפקטיביים להגברת המודעות לצריכה.