Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה

Researchers at Kolmar BNH Institute of Food Science (Photo Kolmar BNH)

צילום:

Researchers at Kolmar BNH Institute of Food Science (Photo Kolmar BNH)

מאת:

Business Wire 25/07/24
Kolmar BNH , חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוריאנית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

HemoHIM G (Global) הוא הגרסה הבינלאומית של ‘HemoHIM’, תוסף הבריאות לחיזוק מערכת החיסון שאושר לשימוש אינדיבידואלי ופותח על ידי Kolmar BNH במשך תקופה של שמונה שנים. הנוסחה שלו הותאמה באופן מיוחד לתקנות המזון של מדינות שונות, עם שינויים שנעשו בחומרים הגולמיים ובריכוזי המרכיבים. המוצר מכיל בין השאר אנג'ליקה סינית, ליגוסטיקום, ואדמונית עשבונית, כולם נבחרו בהליכים הכוללים בדיקות איכות דקדקניות. טעם וארומה משופרים הופכים גם הם את HemoHIM G מושך יותר עבור הקהל הרחב.

HemoHIM G, manufactured by Kolmar BNH and distributed by Atomy (Photo Kolmar BNH)
HemoHIM G, manufactured by Kolmar BNH and distributed by Atomy (Photo Kolmar BNH)

באפריל, Kolmar BNH פרסמה מחקר על HemoHIM G בכתב העת Toxicological Research, בעל דירוג SCIE, שבו הדגימה את בטיחות המוצר. המחקר בוצע על פי תקנות ה-OECD והוא בעל משמעות לא רק בהקלת אישורי בטיחות במדינות אחרות, אלא גם בחיזוק זכויות קניין רוחני הודות לתוצאות מהימנות.

HemoHIM, המופץ על ידי Atomy, הוא מוצר מתקדם מבחינה טכנולוגית של Kolmar BNH. המרכיב העיקרי, קומפלקס תמצית HemoHIM של אנג'ליקה ג'יגה וכו', פותח בשיתוף פעולה עם מכון המחקר האטומי של קוריאה. נכון להיום, הוא זמין ב-19 מדינות, כולל אוסטרליה, ארה"ב, תאילנד, מרכז אסיה ודרום אמריקה.

Kolmar BNH ממשיכה במאמצי המחקר והפיתוח שלה לשיפור התחרותיות הגלובלית של HemoHIM, כולל פונקציונליות חדשות, באמצעות השקעת כ-4% מהכנסותיה השנתיות במחקר ופיתוח. ביוני, החברה פרסמה מחקר המראה שלמרכיב העיקרי ב- HemoHIM (קומפלקס תמצית HemoHIM של אנג'ליקה ג'יגה וכו') השפעות נוגדות חמצון ואנטי עייפות, אשר התגלו רק לאחרונה. המחקר פורסם בגיליון יוני של ‘Journal of Medicinal Food’, כתב עת בינלאומי בעל דירוג SCIE.

בעזרת מינוף היתרון התחרותי של HemoHIM G, החברה מתכננת להאיץ את כניסתה למדינות אירופה, כולל טורקיה, איטליה ובלגיה.

נציג מחברת Kolmar BNH אמר: " HemoHIMהוא אחד מתוספי הבריאות הנמכרים ביותר בקוריאה, עם מכירות מצטברות של 200 מיליארד KRW במהלך תשע השנים האחרונות מאז 2014. אנחנו מתכננים להתבסס על הצלחתנו בקוריאה ולהאיץ את ההתרחבות שלנו לשוק האירופאי."

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות