Kolmar Korea ממנה מומחים גלובליים כדי להאיץ את נוכחותה בצפון אמריקה

From left- Yongchul Hur (CEO of Kolmar Laboratories and Kolmar USA), Philippe Warnery (GCCO), George Rivera(CSO) (Photo Kolmar Korea)

צילום:

From left- Yongchul Hur (CEO of Kolmar Laboratories and Kolmar USA), Philippe Warnery (GCCO), George Rivera(CSO) (Photo Kolmar Korea)

מאת:

Business Wire
מקימה משולש ייצור-מכירות-מחקר ופיתוח כדי להאיץ את התרחבות שוק ה-ODM לקוסמטיקה מעבר לים

Kolmar Korea  מאיצה את התרחבותה הגלובלית על ידי מינוי מומחים בתעשיית הקוסמטיקה הגלובלית בחברת הבת של החברה בצפון אמריקה. החברה מינתה מנהל חדש לעסקי החברה בצפון אמריקה וכן מנהל סחר ראשי גלובלי (GCCO) מתוך כוונה להקים את המפעל השני שלה בארצות הברית בתחילת השנה הבאה. בנוסף, החברה הקימה מסגרת אסטרטגית המשלבת את הייצור, המכירות ומחקר ופיתוח כדי להשיג חדירה טובה יותר לשוק המקומי. התכנית כוללת יצירת צוות מחקר ופיתוח בצפון אמריקה ומינוי מנהל חדש.

Kolmar Korea הכריזה שמינתה את הנשיא יונגצ'ול הור למנהל כללי של Kolmar Laboratories וכן Kolmar USA, חברות הבת שלה בצפון אמריקה. פיליפ וורנרי מונה למנהל סחר ראשי גלובלי (GCCO) וג'ורג' ריברה מונה למדען הראשי (CSO) בחברת הבת בצפון אמריקה, והמנהל הכללי אינקי פארק מונה למנהל מרכז המחקר והפיתוח בצפון אמריקה, האחראי לגשר בין השווקים בצפון אמריקה ובקוריאה.

המפתח לכל המינויים האחרונים הוא גיוס אנשים רבים עם ניסיון נרחב בשוק הקוסמטיקה הגלובלי. מהלך זה צפוי לסייע לחברה בחדירה מוצלחת לשוק בצפון אמריקה.

יונגצ'ול הור, המנהל הכללי החדש של חברות הבת של Kolmar בצפון אמריקה מביא עמו שפע ניסיון בעסקי ODM גלובליים, לאחר שפיקח על ייצור מוצרי טיפוח עור ואיפור בחברת Kolmar Korea. הור שימש בעבר כנשיא Kolmar Beijing וכן Kolmar Wuxi, והביא לצמיחה משמעותית של עסקי החברה בסין. לפני שהצטרף ל-Kolmar Korea, שימש הור בתפקידים בולטים בתעשיית ייצור מוצרי קוסמטיקה, לרבות מנהל מפעל בחברת Amore Pacific וכן מנהל כללי בחברת Cosvision. בכוונת הנשיא הור למנף עשרות שנות ניסיון שרכש בתעשייה לנווט עסקי החברה בצפון אמריקה.

פיליפ וורנרי, שמונה לא מכבר למנהל מסחר ראשי גלובלי (GCCO) הוא מומחה בשוק הקוסמטיקה הגלובלי. בתפקידיו הקודמים שימש וורנרי, בין היתר, כמנהל כללי של Intercos North America, ODM חברת קוסמטיקה איטלקית, ונשיא אזור הממלכה המאוחדת ואירלנד ומנהל כללי בחברה קנדית מסונפת של Estee Lauder. יש לו 25 שנות ניסיון בתעשיית הקוסמטיקה הגלובלית, המשתרעות לרוחב חברות מותג וחברות ODM כאחד, והרשת הענפה שפיתח היא מפתח ליתרון תחרותי. בכוונת וורנרי להתמקד בהבטחת מכירות משמעותיות ממותגים גלובליים מרכזיים וכן ממותגי אינדי ובגיוס משפיענים הזוכים לפופולריות בעולם כולו.

ג'ורג' ריברה, שמונה למדען הראשי (CSO) בחברות הבת של Kolmar בצפון אמריקה, הוא מומחה עם יותר מעשרים שנות ניסיון במחקר ופיתוח בחברות קוסמטיקה גלובליות כגון L'Oreal USA וכן Intercos. לאחרונה הוביל תהליך חדשנות וטכנולוגיה כנשיא Kolmar USA. CSO ריברה, ביחד עם אינקי פארק, מנהל מרכז המחקר והפיתוח בצפון אמריקה, מתכננים להתמקד במחקר ופיתוח המותאם במיוחד לצרכי השוק המקומי.

סנטר הד פארק, מומחה מחקר בעל שמונה עשרה שנות ניסיון, אחראי על התאמת טכנולוגיות הליבה שפיתח קומפלקס המחקר והפיתוח של Kolmar, מרכזת המחקר ופיתוח הגלובלית של קבוצת Kolmar, הנמצאת בדרום קוריאה, לשוק המקומי. הצוות של פארק ינתח את צרכי השווקים מעבר לים ויתמקד בפיתוח פורמולציות בהתאמה אישית, תוך שימוש במידע שנצבר בקומפלקס, לרבות בנוגע לצבע, פורמולציה וניחוח.

בכוונת Kolmar Korea למנף את גיוסי כוח האדם האסטרטגיים שלה כדי למקסם את הקיבולת התפעולית של מתקני הייצור שלה בצפון אמריקה, לרבות המפעל הראשון שלה בצפון אמריקה והמפעל השני הנמצא בשלבי הקמה. יעד החברה הוא להשיג מכירות של 100 מיליון דולר בתוך חמש השנים הבאות. לצורך כך, החברה מתכננת הרחבה אגרסיבית של רשת המכירות שלה לא רק בצפון אמריקה אלא גם במרכז ובדרום אמריקה. זאת ועוד, החברה מתכננת לקדם באופן אקטיבי את מכירות ODM המדגישות את נגישות השוק ויעילות לוגיסטית עבור מותגי אינדי קוריאניים קטנים ובינוניים המבקשים להיכנס לשוק בארצות הברית, זאת לא הפופולריות הגואה של מוצרי K-beauty בארצות הברית.

נציג של Kolmar Korea מציין, "מנוי זה מדגיש את המחויבות שלנו להשגת מומנטום חדש בשוק בצפון אמריקה באמצעות השמת מומחים מהתעשייה בחזית. Kolmar Korea תתמקד בטיפוח צמיחה באמצעות שיתופי פעולה סינרגיים בתחומי המכירות, הייצור ומחקר ופיתוח ובהרחבת ההשפעה לה מעבר לצפון אמריקה, באירופה."

Kolmar Korea, מתוך הבנה של חשיבות השוק בצפון אמריקה, רכשה באופן מקדים את Kolmar USA (לשעבר PTP) וכן Kolmar Canada (לשעבר CSR) ובכך הקימה את הבסיס להתרחבות גלובלית. בשנת 2022,Kolmar Korea רכשה 100% מן הזכויות בסימן המסחר של המותג ‘Kolmar’, ובכך הבטיחה זכויות בלעדיות במוצג המאפשרות תפעול עסקי ללא הגבלה של עסקי החברה בשווקים בארצות הברית ובעולם כולו. החברה פתחה לאחרונה את מרכז החדשנות של קולמר בניו ג’רזי, ארצות הברית, כדי להרחיב את רשת המכירות שלה.

 

 

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות