באמצעות ערכת התכונות המקיפה ביותר ויותר מ-400 השקות מוצלחות, Xsolla מאשרת מחדש שהיא המובילה בשוק הפתרונות לחנויות האינטרנט

צילום:

Graphic Xsolla

מאת:

Business Wire 24/10/24
Xsolla, חברת סחר עולמית של משחקי וידאו, ממשיכה לבסס את הצלחתה בתעשיית חנויות האינטרנט, באמצעות מערך תכונות מקיף שפותח בעקבות השקה מוצלחת של למעלה מ-400 חנויות אינטרנט. חנות האינטרנט של Xsolla היא הרחבה אינטגרלית לחלוטין של משחקים לנייד שנועדה להניב רווחים שוליים גבוהים יותר ולשפר את ערך החיים של המשתמש (LTV Lifetime Value) על ידי קידום מכירות של ערכת כלים אמינה ומוכחת, ישירות לצרכן. חנות האינטרנט של Xsolla הפכה לאבן יסוד בקרב מפתחי המשחקים הניידים הודות לקצב "לכידת לקוח" של 50% וקצב רכישה חוזרת של 60% המיוחסים לחנות ותוצאה של צמיחה הכנסות הולכת וגדלה.

חנות האינטרנט של Xsolla נותנת מענה לכל צרכי המפתחים של המשחקים בכל שלבי היצירה והתפעול של חנות האינטרנט, בין אם הם מחפשים פתרון לפתיחת מכירות אינטרנט במהירות או לפיתוח פורטל מורכב וייחודי שישמש את השחקנים שלהם. עם חנות האינטרנט של Xsolla, מפתחים יוכלו לספק לקהל היעד שלהם חוויה חלקה ומותאמת ביותר, מה שמושך שחקנים נוספים ביתר קלות תוך הגברת שימור הלקוחות והמעורבות.

התכונות והיכולות של חנות האינטרנט של Xsolla כוללות:

  • Web Shop LiveOps – מגוון כלים; מהנחות היכרות ועד לפרסים, הצעות בלעדיות מוגבלות בזמן ואסטרטגיות מכירה גמישות מורכבות ומותאמות אישית, כדי לעזור להמיר מבקרים לקונים, להגדיל את תדירות הרכישה ולהגביר את ערך העסקאות הממוצע.
  • בונה פורטל באתרים – כלי בפעולה נרחבת ומקיפה ליצירת אתרים מרובי עמודים ממותגים, דמויי משחק. כלי זה מייצר אוטומטית נכסים, תוכן ועדכוני חדשות, בגמישות להשיק ולהתחיל להניב רווחים מייד ולאחר מכן להתאים לעיצובים מותאמים אישית בכל רמת מורכבות שהיא.
  • אימות – כניסה מהירה וחלקה בשיטות רגילות, החל מאפשרויות התחברות סטנדרטיות (למשל, מזהה משתמש) ועד למערכות מותאמות אישית וזרימות כניסה חלקות דרך קישור ישיר, המשפרות את ההמרה ממבקרים למשתמשים פעילים.
  • ניהול קטלוגים – תכונה זו מאפשרת ניהול מרוכז של קטלוגים של פריטים שהם חלק מהמשחק, תומכת בכל סוגי הפריטים, ומאפשרת ייבוא ​​חלק, קיבוץ, מיקום ותמחור אזורי. פונקציונליות זו מספקת חוויה גמישה ביותר, המבטיחה התאמה קלה לפלטפורמות משחק אחרות לניהול פריטים חוצה פלטפורמות מגובש.
  • חבילה חברתית – יכולת ממוקדת סביב תוכניות הפניה ותמריצים, תוכניות נאמנות, רכישות קבוצתיות ותכונות אחרות כדי לעזור למשוך קהלים חדשים לחנות האינטרנט ולשפר את שמירת הלקוחות והרכישות החוזרות.

"המחויבות שלנו תמיד הייתה לספק למפתחים את הכלים הטובים ביותר להצלחה", אמר ברקלי אג'נס, מנהל שיווק ראשי ומנהל צמיחה ב-Xsolla. "ההתקדמויות החדשות הללו בפתרון החנות האינטרנטית שלנו הן יותר מסתם חידושים; הן נבדקו בתנאי שטח אמיתיים, והן עוזרות לשותפים שלנו להשיג תוצאות מדהימות. אנחנו לא רק יוצרים פתרונות; אנו משכללים אותם ללא הרף כדי להבטיח שמפתחי משחקים ניידים יוכלו למקסם את הפוטנציאל שלהם בתעשייה המשתנה ללא הרף."

ההובלה של Xsolla בשוק חנויות האינטרנט נבנתה על מחויבותה המתמשכת לשיפור ההצעות שלה באמצעות שיתוף פעולה מתמשך עם שותפים. בחירה ב-Xsolla מעניקה למפתחים יכולת ובטחון ביכולתה של החברה להניע צמיחה בת קיימא ולשפר את מעורבות השחקנים.

למידע נוסף על חנות האינטרנט של Xsolla וכיצד היא יכולה לשפר את אסטרטגיית הפקת הרווחים של המשחק שלכם, יש לבקר בכתובת xsolla.pro/wsrw

אודות Xsolla

Xsolla היא חברת עולמית של סחר במשחקי וידאו עם מערכת עמידה וחזקה של כלים ושירותים שתוכננו במיוחד עבור התעשייה. מאז הקמתה ב-2005, Xsolla סייעה לאלפים של מפתחי משחקים ומפרסמים בכל המימדים לממן, לשווק, להשיק ולהפיק רווחים מהמשחקים שלהם ברחבי העולם ובפלטפורמות מרובות. כמובילה חדשנית במסחר במשחקים, המשימה של Xsolla היא לפתור את המורכבות המובנית בהפצה גלובלית, שיווק והפקת רווח כדי לעזור לשותפים שלה להגיע ליותר מיקומים גיאוגרפיים, לייצר יותר הכנסות וליצור קשרים עם שחקנים מכל רחבי העולם. משרדי המטה והתאגיד נמצאים בלוס אנג'לס, קליפורניה, עם סניפים בלונדון, ברלין, סיאול, בייג'ינג, קואלה לומפור, ראלי, טוקיו, מונטריאול ועוד ערים ברחבי העולם. Xsolla תומכת בין היתר בשותפי משחקים מובילים כגון Valve, Twitch, Epic Games, Take -Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo.

למידע נוסף יש לבקר בכתובת xsolla.com

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות