הלקוחות של Quantexa, בסיוע חבילת הטכנולוגיה החדשה של Q Assist, יוכלו להפעיל בינה מלאכותית יוצרת כדי ליצור המרות שיובילו להישגים מבלי השקעה משמעותית בתשתית, כלי עבודה ומשאבים מיומנים נוספים.
עובדי קו החזית ועובדי נתונים יכולים למנף את הכוח של המסייעים, הנתונים המקושרים, יכולת הגרפים המוכרות של Quantexa ותכונות אחרות של פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות כדי לשפר את הדיוק והאמינות של מודלי בינה מלאכותית יוצרת המקיימים אינטראקציה עם כל הנתונים (מובנים ולא מובנים), ההקשרים והתובנות ברחבי הארגון שלהם. השילוב של LLM עם ההקשרים העשירים בתוך פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa מאפשר הבנה טובה יותר של נתונים, תגובות מבוססות, שיפור ביצועים ורמת אמון, והוא מבטיח לצוותים את המידע המדויק והמעודכן ביותר במקום אחד.
גלו מהו Q Assist וכיצד הוא עובד עם פלטפורמת מודיעין לקבלת ההחלטות של Quantexa.
עוזרים ללקוחות להצליח בעידן הבינה המלאכותית
HSBC היא אחד הארגונים המשתתפים כיום ב-Lighthouse Program למאמצים מוקדמים. כל ארגון בתוכנית בודק את השימוש ב-Q Assist במספר דרכים, כולל:
*ייעול משימות ניתוח, חקירה ודיווח עבור עובדי מידע וידע להשגת יעילות רבה יותר.
*צמצום ההסתמכות על קבוצות מדע נתונים ותפעול עבור בקשות נתונים אד-הוק, כך שיש להם יותר זמן להתמקד במשימות אסטרטגיות יותר.
*העצמת צוותים הפונים ללקוחות עם גישה לנתונים ותובנות מועשרים הדרושים להם כדי להגדיל את ההכנסות ולשפר את חוויות הלקוח.
*מתן אפשרות לצוותים ברחבי הארגון לקבל באופן עקבי החלטות מהימנות הניתנות למעקב ולהאיץ את שיפור התהליכים התפעוליים.
ב-BNY Mellon בודקים כעת את ההצטרפות ל-HSBC במאמץ ה-Lighthouse שלה. Quantexa עבדה עם משתתפי Lighthouse Program כדי לבחון את היתרונות לתקופה של שנה, שלוש וחמש שנים קדימה מפריסת Q Assist בצוותים המטפלים בלקוחות, מדע הנתונים וחקירתם. התוצאה היא מציאת רווח כמעט מידי בפרודוקטיביות בשלושה תחומי ליבה: חיסכון בזמן ויעילות, זיהוי הזדמנויות חדשות ושיעורי המרה מוגברים.
HSBC צופה כי דמוקרטיזציה של אנליטיקה והאצת תהליכים בתחומים אלה עשויים להוביל לעלייה בפרודוקטיביות בשנה הראשונה לפריסה. החברה מצפה גם לפנות את זמנם של העובדים, ולאפשר להם להתמקד מחדש במשימות אסטרטגיות אחרות.
דייוויד רייס (David Rice), מנהל תפעול ראשי עולמי, בנקאות מסחרית ב-HSBC, אמר: "לפתרון החדש הזה יש פוטנציאל לשפר את היעילות והדיוק של משימות מורכבות כמו חקירות נגד הלבנת הון ואסטרטגיות מכירה באמצעות אספקת נתונים מהימנים וניתוח הקשרי. השילוב של ניתוח הקשרים וחדשנות יאפשר ל-HSBC לרכז את המשאבים שלנו בצורה פרודוקטיבית יותר ובסופו של דבר לעזור ללקוחותינו".
Quantexa מעריכה שמוסד פיננסי עולמי ברמה 1 עם שלוש רמות במאמצי ההגנה נגד פשיעה פיננסית ומאמצי העמידה בציות לחוקי ההונאה, המייצר כ-15,000 התראות בחודש, יכול לממש יעילות משמעותית וחיסכון בעלויות על ידי פריסת חבילת הטכנולוגיה Q Assist המבוססת על בינה מלאכותית:
*חיסכון של מעל 17 מיליון ליש"ט מדי שנה על ידי שיפור ומיכון של תהליכי חקירה ודיווח בתחומי הפשיעה פיננסית וההונאות.
מנהל הטכנולוגיה הראשי של Quantexa, ג'יימי האטון (Jamie Hutton), אמר: "העיקרון ההנדסי של Quantexa לעיצוב פתרונות שמספקים ערך מרבי ללקוח אפשר ללקוחותינו למלא תפקיד אינטגרלי מסייע בעיצוב דרישות המוצר של Q Assist. באמצעות Lighthouse Program של החברה למאמצים מוקדמים, יש לנו יתרון בדמות עבודה עם מובילי תעשייה המספקים משוב בעל ערך לאורך תהליכי מפת הדרכים שלנו".
אריק הירשהורן (Eric Hirschhorn), מנהל נתונים ראשי, BNY Mellon, אמר: "אנו נרגשים לראות את החדשנות המתמשכת הזו של Quantexa. שיתוף הפעולה הרב-שנתי שלנו עזר לנו לפרוץ מאגרי נתונים מבודדים ולאחד את הנתונים שלנו בדיוק חסר תקדים. בשלב הבא במאמצי החדשנות שלנו נבחן את הפוטנציאל לאפשר לעובדי קו ראשון ברחבי הבנק להשתמש בבינה מלאכותית מדור ראשון כדי לפעול על פי תובנות הנתונים בביטחון ולהגיע לרמות חדשות של יעילות בתהליך".
כיצד עובדת חבילת הטכנולוגיה החדשה מונעת הבינה המלאכותית היוצרת של Q Assist
חבילת הטכנולוגיות מבוססות הבינה המלאכותית היוצרת החדשה של Quantexa משלבת את פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa ובינה מלאכותית יוצרת באמצעות שכבת אינטגרציית נתונים חדשה, בונה פקודות ומסייע שמאיץ את היכולת של צוותים לקבל החלטות עסקיות קריטיות.
Q Assist מספקת בינה מלאכותית מהימנה וניתנת להרחבה המעוגן באמצעות פלטפורמת המודיעין לקבל החלטות של Quantexa. זה מאפשר לצוותים לא טכניים להפיק תועלת מיכולות הפלטפורמה הקריטיות של Quantexa, כולל חיבור לבסיס נתונים, ניתוח גרפים, מידול וקביעת ניקוד כדי לשפר ולהפוך את קבלת ההחלטות לאוטומטיות. חבילת הטכנולוגיה Q Assist מורכבת משלושה רכיבים:
*Q Assist Integration Layer: מרכז העצבים של Q Assist. זוהי מסגרת כלים, מחברים ו-API שנועדו לקשר בצורה מאובטחת את פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa עם LLM ומערכות בינה מלאכותית מבוססות שיחה ישירות מהקופסה.
*Q Assist Prompt Builder: יכולת ניהול ושיתוף הנחיות ניתנת להרחבה המשתלבת בקלות עם כלי ומסגרות הנדסת הנחיות חיצוניים, כגון Azure Prompt Flow של Microsoft, Semantic Kernel או AutoGen, כדי להעביר את הכוח לידי מנהלי המערכת שיוכלו להגדיר ולשלוט בהנחיות ובתגובות המתבססות על נתונים בעלי הקשר שנוצרו בידי פלטפורמת המודיעים לקבלת החלטות של Quantexa.
* Q Assist Copilot: מאפשר למשתמשים לבצע שאילתות בנתונים גדולים ושונים באמצעות ממשק שפה טבעית, להבין ולסכם נתונים, תובנות וממצאים בזמן אמת, ולהפוך משימות מחקר, חקירה ודיווח לממוכנות.
כיום, החברה הופכת את יכולות Q Assist Generative AI Technology Suite לזמינות לקבוצה מוגבלת של לקוחות, עם זמינות ציבורית רחבה יותר המתוכננת לתחילת 2025.
לקבלת מידע נוסף על האופן שבו Quantexa עוזרת לארגונים להכין את הנתונים שלהם לבינה מלאכותית, או כדי להוריד את Economic Impact™ הכוללת של פלטפורמת מודיעין לקבלת ההחלטות של Quantexa על-ידי Forrester ולהתחיל למדוד את החזר ההשקעה של השקעות במודיעין לקבלת החלטות, בקרו באתר https://www.quantexa.com/discover/ai/.
אודות Quantexa
Quantexa היא חברה גלובלית המספקת תוכנת נתונים ואנליטיקה פורצת דרך בתחום של מודיעין לקבלת החלטות מבוסס הקשרים המאפשר לארגונים לקבל החלטות תפעוליות מהימנות על ידי הפיכת הנתונים למשמעותיים. באמצעות ההתקדמויות האחרונות בתחום הביג דאטה והבינה מלאכותית, פלטפורמת מודיעין ההחלטות של Quantexa חושפת סיכונים נסתרים והזדמנויות חדשות על ידי מתן תצוגה הקשרית ומקושרת של נתונים פנימיים וחיצוניים במקום אחד. היא פותרת אתגרים גדולים בניהול נתונים, תהליכי לימוד לקוחות (KYC), מודיעין לקוחות, פשיעה פיננסית, סיכונים, הונאה ואבטחה, לאורך כל מחזור חיי הלקוח.
פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות מבוססת ההקשרים של Quantexa משפרת את הביצועים התפעוליים עם דיוק של למעלה מ-90% והיא מציעה מהירות של עד פי 60 במודל ברזולוציה גבוהה יותר מאשר בגישות מסורתיות. מחקר Forrester TEI שהוזמן באופן עצמאי על פלטפורמת מודיעין ההחלטות של Quantexa מצא כי לקוחות ראו החזר השקעה של 228% לשלוש שנים. Quantexa, שנוסדה בשנת 2016, מעסיקה כיום יותר מ-700 עובדים ואלפי משתמשים העובדים עם מיליארדי עסקאות ונקודות נתונים ברחבי העולם.